Generel info og udvalg

Gymnastik i gode rammer - det har vi i BT/SVIF

Sæsonen 2023/2024 er i gang - du kan tilmelde dig til halv pris af normal kontingent. Sæsonen slutter ultimo marts. Herefter tilbyder vi tons og tummel med selvstændig betaling.

Info

Her på siden kan du læse generel information om tilmelding, pris og sæsonen i gymnastikafdelingen. Du kan læse mere om de enkelte hold ved hver holdside og her finde direkte link/formular til tilmelding på holdet.

Tilmelding

Tilmelding til holdene foregår via holdsport.dk ved linket under hvert hold. Fra 2023 er tilmeldingsmåden fra tidligere ændret, sådan at der skal tilmeldes det enkelte hold, man skal gå på, så man ikke automatisk bliver overført til næste hold ved en ny sæson.

HUSK at det er medlemmet der skal oprettes i Holdsport. Det vil sige, at det er lille Sofie på 5 år der skal oprettes som medlem på gymnastikholdet. I kan herefter lave en forældreprofil, hvor I tilknytter børnene til jeres profil. Det er vigtigt, at det bliver gjort på denne måde, da vi skal indberette medlemmer og modtager tilskud for medlemmer under 25 år.

Se vejledninger fra Holdsport her

Kontingent for børnehold kr. 750-

Kontingent for voksenhold kr. 750,-

Obs! Efter 3. træning er tilmelding bindende.

Vi tilstræber os at gøre det så let for jer som medlemmer/forældre og trænerne som muligt.

Hjælp fra forældre

Vi er en forening, der er drevet af frivillige. Derfor ser vi gerne forældre som en resurse ift. hjælp med redskabsopstillinger. Forældre kan også med let instruktion være behjælpelig ved modtagning i spring. Er man ikke aktiv i timen ser vi gerne, at man trækker op i kantineområdet, da det er forstyrrende for børnene at have forældre siddende på tribunen.

Gymnatikopvisning

Sæsonen slutter med gymnastikopvisning søndag d. 17. marts 2024 og sæsonen slutter d. 18. marts 2024. Herefter tilbydes der tons og tummel med selvstændig betaling.

Om afdelingen

BT's gymnastikudvalg har et tæt samarbejde med gymnastikudvalget i SVIF (Sdr. Rind-Vinkel Idrætsforening). I praksis ser vi os og arbejder som ét udvalg. Vi refererer bare til to bestyrelser. Vi har udarbejdet fælles mål for gymnastikudvalgene i BT/SVIF:

- At have gymnastikaktiviteter til alle aldersklasser
- At alle gymnaster har det sjovt til gymnastik.
- At alle gymnaster lærer noget.
- At den enkelte gymnasts ønsker, behov og forudsætninger tilgodeses bedst muligt.
- At alle gymnaster uanset niveau udvikler sig.

Det er Gymnastikudvalget i BT/SVIF´s ønske at tilbyde den fornødne støtte og vejledning gennem sæsonen. Det vil f.eks. sige, at du altid kan rette henvendelse til en fra Gymnastikudvalget.

Udvalgsmedlemmer

Det samlede gymnastikudvalg for BT/SVIF består af:

BT
Benjamin Overvad (28 59 95 25) mail@benjaminovervad.dk