Bruunshåb-Tapdrup IF

Sjov, Sport, Sammen - det er vores mål i BT

Generalforsamling 27. februar 2024

Hermed inviteres alle klubbens medlemmer og interesserede til ordinær generalforsamling i Bruunshåb-Tapdrup IF den 27. februar klokken 19.00 til cirka 21.00 i klubhuset på Vibækvej.

Her gives blandt andet en status fra foreningens forskellige idrætsgrene, en status på foreningens økonomi mv. Der skal desuden vælges medlemmer til bestyrelsen. På valg er:

Brian Bro (modtager genvalg)

Michael Dobrick (modtager genvalg)

Steffen Damgaard (modtager genvalg)

Bestyrelsen bestræber sig altid på udvikling og på at sikre det bedst mulige idrætsudbud for vores medlemmer. Vi er derfor også meget interesserede i at høre fra dig, hvis du skulle have lyst til at høre mere om arbejdet i bestyrelsen og måske kunne se dig selv som medlem i bestyrelsen. Du er velkommen til at kontakte Steffen på steffen@bt-if.dk eller på telefon 30121715.

Nominér en person til årets BT'er

Til generalforsamlingen kåres også Årets BT'er. Det er en person, der har leveret en stærk og flot indsats i vores forening i løbet af det seneste års tid. Hvis du kommer i tanke om en person, der fortjener et ekstra klap på skulderen, så skriv til kontakt@bt-if.dk med en kort præsentation af personen og dennes indsats inden den 13/2.

Tilmelding til generalforsamling af hensyn til mad

Ved deltagelse i generalforsamlingen bedes Brian Bro kontaktes på telefonnummer 61194429 eller på brian@bt-if.dk senest den 20/2, så der kan bestilles mad til de deltagende.

Vi håber at se så mange af jer som muligt!

På vegne af bestyrelsen

Flerstrenget forening med fokus på aktiviteter og fællesskab

Vi lægger vægt på, at alle skal have muligheden for en foreningsaktivitet, der motiverer og er sjov. Hos os finder du aktiviteter inde og ude, med og uden bold, så der er noget for alle. Har du ideer til nye aktiviteter, er du velkommen til at kontakte os.

Vi har fokus på fællesskabet og glæden ved at være aktiv og social sammen med andre.

Vi tilbyder følgende aktiviteter:

• Fodbold for børn og voksne
  • Badminton for børn og voksne
  • Gymnastik og børn og voksne
  • Padel
  • Disc golf
  • Open fitness - funktionel træning udendørs
  • Floorball
  • Yoga
  • Jumpfit - trampolin fitness
  • Pickleball
  • Håndbold

Nogle af aktiviteterne bliver arrangeret af BT, andre i samarbejde med BT/SVIF, mens håndbold tilbydes i Asmild FH.

Vi har efterhånden mange forskellige aktiviteter, så for at se dem alle, skal du kigge på 'flere' i menuen for at få vist de sidste aktiviteter.

Vi glæder os til at se dig til vores foreningsaktiviteter. Har du spørgsmål til en af aktiviteterne eller har lyst til at prøve en aktivitet, så tøv ikke med at kontakte en kontaktperson fra aktiviteten.

Se en video med, hvad vi tilbyder og hvad lokalområdet har at byde på

Videoen er kun blevet mulig med hjælp fra sponsorerne til sidst i videoen - tak og støt dem ved at handle hos dem.

Hold øje med kalenderen for vores aktiviteter.

Facebook feed